sofiehedberg.blogg.se

2013-07-24
12:43:00

Vaaaaaaarmt...
Fan vad det tog emot att ta sig iväg idag. För första gången på en vecka sov jag en hel natt utan att vakna av smärta efter den urdragna tanden. Men är ju inge piggare och klokare för det.. Imorgon kommer lönen, woho. Ska skriva en mat lista till kommande vecka, förslag på måltider? Tycker det är kul att laga mat, skulle vara kul att testa något nytt!  Igår efter jobbet mötte jag Lina & Adam så gick vi och tog ett kvällsdopp i Sandviken. Bra avslut på en varm dag. Gillar Linas pose ute i vattnet haha!
 
       
 
När jag kom hem möttes jag av en påse med nya kläder från familjen som varit i Skottland. Fick  bl.a. den här tröjan 😊 tusen tack!

 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: