sofiehedberg.blogg.se

2013-06-07
00:13:51

Nationaldagen
Idag har jag varit i Örebro på marieberg med min storasyster Emma och hennes pojkvän Simon på jakt efter en klänning. Har inte en endaste klänning som sitter fint så jag var bara tvungen att hitta en. Gjorde det till slut och nu är skatteåterbäringen borta, lika fort som den kom! 
Efter marieberg blev vi bjudna på mat av Simons föräldrar. Grillat och jätte härligt väder, bara njöt allt vad jag kunde på min lediga torsdag. Sen blev det Degerfors hem till världens bästa föräldrar. Passade på att sitta i solen så mycket jag bara kunde då med, så jävla underbart med sommar! ÄNTLIGEN! 
Nationaldagen avslutades med årets första dopp i mölle med nästan alla syskon och Simon. Har nu kommit hem och har duschat, käkat kycklingmacka, gosat med gitarren en stund och tänker nu lägga mig och läsa. Imorgon är en stor dag för min lillasyster då hon tar studenten, ska bli så kul, jag är så stolt över dig Linnea!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: